085-007 25 00
info@clbeheer.nl
Adres
LT. Gen. van Heutszlaan 10 3743 JN Baarn
(Interim) Teamleider Participanten Administratie2019-07-11T10:10:58+00:00
Credit Linked Beheer B.V. is een vergunning houdend beheerder van drie woningfondsen. Onze kernactiviteiten bestaan enerzijds uit het aantrekken van vermogen van particulieren en anderzijds uit het selecteren en aankopen van Nederlandse nieuwbouw woningprojecten. Onze compacte organisatie bestaat circa. 35 enthousiaste en betrokken personen en is gevestigd in Baarn. We beheren momenteel ruim 800 woningen en € 210 miljoen aan belegd vermogen. Ons doel is om binnen 3 jaar de grootste aanbieder van particuliere woningenfondsen in Nederland te zijn. De werkomgeving is te karakteriseren als informeel, no-nonsense en resultaatgericht.

(INTERIM) TEAMLEIDER PARTICIPANTEN ADMINISTRATIE

Heb je minimaal 3 jaar ervaring opgedaan als bijvoorbeeld hoofd van een financiële administratie, ervaring met Sales Force en ben je toe aan de volgende stap in je carrière bij een complexe en dynamische organisatie? Functioneer je uitstekend bij een bedrijf dat volop in ontwikkeling is en aan verandering onderhevig is? Dan horen we graag van je voor de rol van Interim Teamleider Participanten Administratie bij Credit Linked Beheer.
Weet je goed om te gaan met ad hoc werkzaamheden? Ben jij de rust zelve in het midden van hectiek en chaos?

Meer concreet:
  • Je begeleidt het team van de participanten administratie in het overgaan naar een nieuw systeem, Sales Force, en bent daarin hun vraagbaak;
  • Je hebt overzicht van de werkzaamheden van alle leden van de participanten administratie en verdeelt de werkzaamheden op basis van de inkomende inschrijvingen;
  • Je helpt de nieuwe procedures rondom Customer Due Diligence verder vorm te geven;
  • Bij grote drukte ben je ook meewerkend voorman/vrouw;
  • Je overziet de correspondentie naar onze participanten;
  • Je beantwoordt administratieve vragen van onze participanten over hun beleggingen;
  • Je bent sparring partner voor het hoofd van de participanten administratie;
  • Je signaleert en voert in overleg met het hoofd van de participanten administratie mogelijkheden tot verbetering in werkmethoden en procedures binnen de administratieve organisatie door.
Wij vragen iemand:
  • Met minimaal een relevante (financiële) HBO opleiding:
  • Met minimaal 3 jaar leidinggevende werkervaring;
  • Die aantoonbare ervaring heeft met Sales Force;
  • Die kennis heeft van en inzicht heeft in de administratieve organisatie;
  • Die zelfstandig, nauwkeurigen gestructureerd werkt met een flexibele en positieve houding en goed en helder communiceert;
  • Die ervaring heeft met hectiek en ad hoc werkzaamheden;
  • Die goed weet om te gaan met een veranderende werkomgeving;
  • Met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Die bij voorkeur woonachtig is binnen een straal van 15 km vanaf het kantoor in Baarn.

Er heerst een zeer prettige en informele werksfeer waarbij inbreng van medewerkers wordt gewaardeerd. Credit Linked Beheer is een jonge snelgroeiende organisatie en je krijgt bij ons de kans om je functie zelf vorm te geven en jezelf te ontwikkelen binnen een no-nonsense en transparante organisatie.
De functie van  (Interim) Teamleider Participanten Administratie is een fulltime (40 uur) functie en de startdatum is zo spoedig mogelijk. We bieden een marktconform salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring. De functie heeft als standplaats Baarn.

Informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Félice de Jongh Swemer.

Solliciteren

Mocht je interesse hebben in deze vacature stuur dan jouw CV met motivatie naar Félice de Jongh Swemer (Directeur Bedrijfsvoering) via dejonghswemer@clbeheer.nl
Solliciteren kan tot september 2019. Wanneer de perfecte kandidaat zich eerder aandient sluit de vacature eerder!